1. Веселі ситуації у присутності вчителя
Під час уроку математики вчитель випадково закидає до дошки маркер, а учень ловко ухоплює його в повітрі. Весь клас в захваті, а вчителька залишається приємно здивованою. Весела ситуація, яка довго ще буде обговорюватися серед учнів!
2. Курйозні помилки вчителів
Під час уроку історії вчителька запитує учнів, хто був президентом США під час Громадянської війни. Щоб допомогти учням, вона кидає погляд на карту США, але під час цього невдачно вказує на Росію, сплутуючи мапи. Учні здивовано дивляться, а потім спробують виправити помилку так по-кращому, що вчителька не може стримати сміху.
На уроці фізики вчитель забуває про ефект Доплера і, розповідаючи про поширення звуку, починає виконувати яскраво-жестикулятивний танець. Учні спочатку дивуються, а потім починають сміятися разом з ним, допомагаючи вчителю весело передати матеріал.
Роздаючи тест з географії, вчитель повідомляє, що всі відповіді розписані на карті світу, яку роздруковано зі схемою правильних відповідей. Однак після роздачі виявляється, що це зовсім інша карта – курйозне непорозуміння, яке розважає учнів, які починають активно шукати правильні відповіді.
Під час уроку англійської мови вчитель під час теми про фразові дієслова розповідає про свої захоплення⁚ ″Я дуже люблю cooking with gas, especially on weekends!″ Учні здивовано виглядають один на одного, але не можуть утримати сміху, коли вчителька пояснює, що мала на увазі ″кулінарити″.
3. Непередбачувані реакції учнів
Під час уроку мистецтва вчитель пропонує учням намалювати візерунок «з натури». Відгук учнів був непередбачуваним⁚ один із них вирішив намалювати саме «візерунок із натури», вийшовши за межі завдання та намалював портрет сусідки, що сиділа поруч. Вчитель розгублено посміхнувся, хоча усім було весело.
Під час уроку фізкультури вчителька заявляє, що потрібно виконати 100 присідань, але один із учнів відповідає⁚ ″Я вже висидів сто яєць – я можу висидіти ще й сто присідань!″. Такий несподіваний відгук викликає хвилю сміху серед всього класу, включаючи вчителя.
Під час уроку хімії вчитель розповідає про важливість елементу гідрогену, який є першим у таблиці Менделєєва. Один учень, дивлячись на періодичну систему елементів, питає⁚ ″А як це, вчитель, гідроген – це газ, а не метал?″. Всі здивовано дивляться на нього, а вчитель починає пояснювати з посмішкою.
Під час уроку літератури вчитель зачитує вірш класичного поета, але учень видає такий коментар⁚ ″Мені більше подобаються меми, ніж ця поезія!″. Ця несподівана реакція змушує всіх посміятися, включаючи вчителя, який дивується сучасним уподобанням учнів.
4. Приклади курйозних пропозицій вчителів
Під час уроку біології вчителька вирішує покращити настрій учням і вигукнути⁚ ″А тепер всі разом чайовік!″ У класі на декілька секунд настає збентежене мовчання, а потім починається загальний сміх. Вчителька, зрозумівши свою помилку, теж не втримується від посмішки.
Під час уроку географії вчитель заохочує учнів подорожувати, сказавши⁚ ″Діти, на наступний урок презентуємо свої враження від подорожі до Антарктиди – купіть плавки та теплу шапку!″ Учні здивовано переглядають один одного, але починають радісно планувати вигадливі презентації.
Під час уроку інформатики вчитель пропонує учням завдання⁚ ″Створіть креативний прогноз погоди на наступний тиждень у вигляді вірша!″ Учні дивуються такій нестандартній пропозиції, але з радістю беруться до роботи, намагаючись поєднати художественність і технічність.
Під час уроку музики вчитель викликає учня до дошки⁚ ″Покажи нам, як ти розумієш ритм – танцюй мажорову партію!″ Учень спершу здивовано дивиться, а потім починає весело виконувати музичні рухи, розважаючи весь клас.
5. Смішні враження від уроків
На уроці хімії вчитель вирішив продемонструвати реакцію між киснем і метаном. Проте, під час експерименту стався ″невеличкий″ вибух, який покрив вчителя чорним димом. Учні здивовано вигукнули, а потім реготалися до зранку, дивлячись на комічне обличчя вчителя.
Під час уроку фізики вчитель розповідав про закони Ньютона, а саме про третій закон. Щоб пояснити його, він вирішив використати простий приклад і почав штовхати учнів уперед по черзі. Учні спочатку здивувалися, а потім почали відчувати себе як ″об’єкти, що зберігають рух″.
На уроці літератури вчителька пропонує учням грати ролі героїв відому сцену з класичної драми. Учні, які зазвичай були стидливими, з несподіваною сміливістю виконали свої ролі. Після вистави всі були вражені відчуттями та незабутнім досвідом.
Під час уроку фізичної культури вчитель запропонував учням виконати танцювальну руханку під ритмічну музику. Учні спочатку здивувалися такому рішенню, але з часом розігрілись і почали активно рухатися, створюючи веселу атмосферу.